“وزیر ارشاد” در همایش تجلیل از نام آوران فرهنگ و هنر هرمزگان شرکت می کند

نوشته شده توسط admin در . نوشته شده در اخبار استان

وزیر-ارشاد-جنتی-300x172مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: همایش تجلیل از نام آوران فرهنگ و هنر هرمزگان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمز، حجت الاسلام حسین مرشدی ظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دومین سفر استانی دولت به استان هرمزگان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های مختلفی در استان هرمزگان خواهد داشت که از جمله آن حضور در شهرستان رودان به عنوان نماینده عالی دولت و بررسی مشکلات این شهرستان است.

وی در ادامه بیان کرد: بازدید و افتتاح پروژه های عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر از جمله دیگر برنامه های این سفر است که طبق برنامه های پیش بینی شده موسسه فرهنگی قرآن و عترت بهشت بندر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح و از ساختمان هنرستان هنرهای زیبا، تالار مرکزی و تعاونی مسکن مطبوعات استان هرمزگان در بندرعباس بازدید به عمل می آید.

مدیرکل ارشاد هرمزگان همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از نام آوران عرصه فرهنگ و هنر استان هرمزگان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: در این مراسم از فرهیختگان و نام آوران عرصه فرهنگ و هنر که در سال ۹۲ در جشنواره های ملی و بین المللی حائز افتخار برای استان هرمزگان شده اند، تجلیل می شود.

مرشدی تصریح کرد: همچنین در این سفر نشست صمیمانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نخبگان فرهنگ و هنر استان برگزار می شود و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیداری با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار کرد: همچنین پیش بینی شده تا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سفری به جزیره هرمز از بزرگترین فرش خاکی جهان که در جزیره هرمز طراحی شده، بازدید کند.

وی یادآور شد: در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان رودان نیز علاوه بر بررسی مشکلات این شهرستان، برنامه های دیگری شامل دیدار صمیمی با هنرمندان شهرستان، سخنرانی در جمع مردم در مسجد جامع رودان و ادای احترام به شهدای این شهرستان با حضور در گلزار شهدا انجام می شود.

برچسب ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

بازتاب از سایت

دیدگاهتان را بنویسید

مشاهده بانک جامع طبقه‌بندی‌شده اطلاعاتی استان هرمزگان

مــــــــــذهبی | Religion

accordion_01

مـــــساجد
مقبره علما و امام‌زادگان
گلستان شهدا
حسینیه‌ها و تکایای مذهبی
هیئات مذهبی
حوزه‌های علمیه
مراکز قرآنی

 

 

علمـــــــــــی | Scientific

accordion_02دانشگاه
مدارس
مهدکودک

تحــــــقیقاتی | Research

accordion_03موزه
کتابخانه
کافی‌نت
آثارباستانی

فــــــــــرهـنگی | Cultural

accordion_04فرهنگسرا، خانه فرهنگ
 موسسات فرهنگی، هنری
 مطبوعات
 دکه های مطبوعات
 کتابفروشی
 فروشگاه محصولات فرهنگی
 انتشارات
 چاپخانه و حرف وابسته
   انجمن های ادبی

هـــــــــــــــنری | Artistic

accordion_05آموزشگاه های آزاد هنری، سینمایی، علمی، تجسمی، موسیقی
کانونهای آگهی و تبلیغاتی

تفـــــــریحی | Entertainment

accordion_06اردوگاه
سینما
پارک