ارج نهادن به کرامت مردم هرمزگان دغدغه استاندار تدبیر و امید

نوشته شده توسط admin در . نوشته شده در اخبار استان

جادری.روحانی-100x100هرمزگان طلایی است که ارج نهادن به کرامت و ارزشهای معنوی آن خروجی برداشت هرمز از مصاحبه جاسم جادری استاندار محترم استان در برنامه شوبندر بود.

پایگاه خبری هرمز، دغدغه های مردم هرمزگان جهت بهره برداری از امکانات فراوان و بهره برداری از صنایع ایجاد شده، مناطق آزاد، معادن، کشاورزی، کشتیرانی، فولاد، رشته های متناسب دانشگاهی تخصصی صنایع و معادن از جمله شاخص های مهم با حفظ کرامت عمومی مردم هرمزگان است.

بیان عنوان خط مقدم مبارزه بر استکبار برچسبی است که امید آفرین که توسط نماینده عالی دولت در استان هرمزگان به مردم خوب، شریف، ولایت مدار هرمزگانی توصیف شد.

 جلسه هیات دولت نداریم! چون اقدامات کارشناسی در هفته قبل با حضور رئیس محترم جمهور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی در تهران و با حضور مدیران کل استان برگزار شد.

اهم نیازمندی های استان مطرح شده است از جمله موارد مرتبط با این جلسه موضوع آب، راه، دانشگاه، بهداشت، صنعت و دریا که نسبت به تخصیص اعتبارات و تامین آنان به نتایج خوبی رسیده ایم.

جدب جوانان و رشته های متناسب با حرفه های موجود در استان یکی از شاخصه هایی است که مرتبط با جلسات کارشناسی بوده و توسط استانداری در حال پیگیری است.

توجه به رشته های متناسب در راستای نگاه به نیروهای بومی بوده است سیاست غالب ما در دولت “تدبیر و امید” بهره مندی از تمام ظرفیت منابع شایسته و توانمند استان است و به اقوام گوناگون توجه در انتصابات داریم.

انتخاب معاونت برنامه ریزی استانداری بدون نگرش قومی و مذهبی از جمله همین تفکر و اندیشه است که اول به خودم، دوم به مردم و سوم به جامعه اهل سنت استان تبریک می گویم.

نکته مهم دیگری که در آستانه سفر دکتر روحانی در گزارش جادری استاندار هرمزگان مطرح گردید زمانبندی مصاحبه با خبرنگاران محلی، صدا وسیما است که از لحاظ گستردگی دامنه تاثیر و پیام رسانی و قدرت جذب بالا می تواند در راستای پیشبرد شعار دولت تدبیر و امید یعنی “توسعه و پیشرفت جهانی” موثر باشد.

برچسب ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

بازتاب از سایت

دیدگاهتان را بنویسید

مشاهده بانک جامع طبقه‌بندی‌شده اطلاعاتی استان هرمزگان

مــــــــــذهبی | Religion

accordion_01

مـــــساجد
مقبره علما و امام‌زادگان
گلستان شهدا
حسینیه‌ها و تکایای مذهبی
هیئات مذهبی
حوزه‌های علمیه
مراکز قرآنی

 

 

علمـــــــــــی | Scientific

accordion_02دانشگاه
مدارس
مهدکودک

تحــــــقیقاتی | Research

accordion_03موزه
کتابخانه
کافی‌نت
آثارباستانی

فــــــــــرهـنگی | Cultural

accordion_04فرهنگسرا، خانه فرهنگ
 موسسات فرهنگی، هنری
 مطبوعات
 دکه های مطبوعات
 کتابفروشی
 فروشگاه محصولات فرهنگی
 انتشارات
 چاپخانه و حرف وابسته
   انجمن های ادبی

هـــــــــــــــنری | Artistic

accordion_05آموزشگاه های آزاد هنری، سینمایی، علمی، تجسمی، موسیقی
کانونهای آگهی و تبلیغاتی

تفـــــــریحی | Entertainment

accordion_06اردوگاه
سینما
پارک