روایت میزبان روحانی در بندرعباس از روزهای قبل از انقلاب

نوشته شده توسط admin در . نوشته شده در اخبار استان

IMG_64122-300x200حاج محمود عابدینی با اشاره به اینکه دکتر روحانی در بندرعباس تبعید نبودند بلکه طی آن دو مرحله ای که به بندرعباس آمدند برای آگاه سازی و تبلیغ  فعالیت های انقلابی به مردم بود، اظهار کرد: ما بعد بازگشت دکتر به تهران…

پایگاه خبری هرمز: فاطمه عابدینی میزبانی که در ۱۰ روز مرحله اول سفر روحانی در سال ۵۵ چون باوفایش “حاج محمد عابدینی” با تمام وجود از واعظ و خطیب آن زمان یعنی رئیس قوه مجریه فعلی پذیرایی نمود و حالا بیش از ۱۶ سال است از خانه بیرون نرفته است.

فاطمه عابدینی معلم با سابقه ۳۰ سال نقش آفرینی در صحنه تعلیم و تربیت، هم اکنون سالهاست درد و رنج بیماری را تحمل می کند.

در دیداری که خبرنگار هرمز با حاج محمد عابدینی در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری انجام داد، وی تصریح کرد: دکتر روحانی برای اولین بار بعد از آشنایی که با ایشان در رفسنجان کسب نمودم با دعوت هیات امناء مسجد فاطمیه بندرعباس به این استان آمد.

وی در باب نحوه آشنایی و چگونگی دعوت از حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در سال ۱۳۵۵ گفت: من در مسجد سقاخانه و در منزل آقای علی پور محمدی برای اولین بار زیارت نموده و به علت توانایی ایشان در سخنرانی بعد از هماهنگی با هیات امنا مسجد فاطمیه به بندرعباس دعوت شدند.

این مبارز انقلابی با بیان اینکه دکتر روحانی در سال ۵۵ برای کارهای تبلیغی به بندرعباس آمده بودند، گفت: دکتر روحانی ۱۰ روز مرحله اول سفر به بندرعباس که قبل از انقلاب بود تماما در منزل ما اسکان داشته و به لطف خدا توانستیم میزبانی ایشان را انجام دهیم.

عابدینی خاطرنشان کرد: آقای روحانی دو مرحله به بندرعباس آمد اولین سفر در سال ۵۵ قبل از انقلاب و مرحله دوم سال ۵۸ بعد از انقلاب بود که به مدت ۳روز که ۲روز از آن را درمنزل ما اسکان داشتند و یک روز نیز در طبقه دوم مسجد فاطمیه بودند.

وی با اشاره به اینکه دکتر روحانی در بندرعباس تبعید نبودند بلکه طی آن دو مرحله ای که به بندرعباس آمدند برای آگاه سازی و تبلیغ  فعالیت های انقلابی به مردم بود، اظهار کرد: ما بعد از بازگشت دکتر به تهران نگران تعقیب و دستگیری ایشان از سوی ساواک بودیم اما خوشبختانه ایشان دستگیر نشدند.

این دبیر بازنشسته آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه سخنان خود پیرامون شعار توسعه و پیشرفت دکتر حسن روحانی دولت “تدبیر و امید” ضمن تائید و موافق با آن بودن گفت: در موضوع ژنو و هسته ای بهبود وضع مملکت از حیث امنیتی، اجتماعی، رابطه خارجی است و ما می توانیم با مردم جهان رابطه ای صمیمانه زندگی بهتری داشته باشیم.

برچسب ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

بازتاب از سایت

دیدگاهتان را بنویسید

مشاهده بانک جامع طبقه‌بندی‌شده اطلاعاتی استان هرمزگان

مــــــــــذهبی | Religion

accordion_01

مـــــساجد
مقبره علما و امام‌زادگان
گلستان شهدا
حسینیه‌ها و تکایای مذهبی
هیئات مذهبی
حوزه‌های علمیه
مراکز قرآنی

 

 

علمـــــــــــی | Scientific

accordion_02دانشگاه
مدارس
مهدکودک

تحــــــقیقاتی | Research

accordion_03موزه
کتابخانه
کافی‌نت
آثارباستانی

فــــــــــرهـنگی | Cultural

accordion_04فرهنگسرا، خانه فرهنگ
 موسسات فرهنگی، هنری
 مطبوعات
 دکه های مطبوعات
 کتابفروشی
 فروشگاه محصولات فرهنگی
 انتشارات
 چاپخانه و حرف وابسته
   انجمن های ادبی

هـــــــــــــــنری | Artistic

accordion_05آموزشگاه های آزاد هنری، سینمایی، علمی، تجسمی، موسیقی
کانونهای آگهی و تبلیغاتی

تفـــــــریحی | Entertainment

accordion_06اردوگاه
سینما
پارک